2014. július 26., szombat

12.rész

Szervusztok! :)
Bocsánat a késésért, csak nem volt netem, és nem tudtam nyugodtan dolgozni sem, mert tesóméknak a haverjai itt voltak :/
Most sok minden jött közbe. 
1: Blogversenyre jelentkezni lehet nyugodtan.
2: 2. évad design kész van
3: 2. évad blog megszerkesztve :)
4: 2. évad szereplő lista le van írva(csak a nevek persze, nem akarom megmutatni, hogy mi változott :D)
5: 2. évad linkje----->http://animestory-bomds.blogspot.hu/
6: Itt az új rész :DD

*Vörös hold napjáig 12 nap van hátra*


- Ne menj be visítozva!!! - fogtam vissza Reimut.

- Nem érdekel!!!! - vágta ki magát a kezeim közül majd berontott - REMILIA!!!!!!!!!!!
- Állj meg egy kicsit - mondta majd a kezét felénk fordította és ökölbe szorította lassan - A fenébe! Ez sem megy. Talán tekintettel.........neeeeeeem ha a tekintetemmel tudnák ölni itt mindenki halott lenne.
- He? - kérdeztük.
- Semmi. Mi van?
- Egy. Ugye tudod, hogy csak két kezem van - mondta Reimu.
- Ezt eddig is tudtuk - mondtam.
- Így. Ezt a gecibe nem tudnám eljátszani. 
- Na és? Lehet, hogy a gyorsaság besegített, de meg tudod tanulni.
- Srácok - jött be Karina - Beszélnünk kell.
- Mi van Karina? - kérdeztem.
- Milyen nap van ma? - kérdezte.
- Kedd. Lehet, hogy hülye vagy, de erre emlékezhetnél - mondta vámpír társunk.
- Milyen nap van azon kívül?
- Meleg, kis széllel, úgy 30 fok lehet, kissé felhős éggel - mondta Reimu.
- Őszintén. Te mi akarsz lenni? Boszorkány vagy tudós vagy meteorológus? Egyszerre a 3 nem megy! - fakadtam ki.
- Láttad már az IQ szintem? Cirka 170-180 körül van - mondta a boszi.
- Erre most válaszolnék, de inkább örülj annak, hogy 170-180 körül van a tied - reagált Remilia.
- Neked hányas?
- Annyit elmondok, hogy neked van a 3. legjobb.
- Kinek van nagyobb? - kérdezte szomorúan.
- Nekem van a legnagyobb a húgomnak meg második.
- Flandrénak? - kérdeztem mire bólintott - Flandre Scarletnek?
- Igen.
- A Scarlet Sisters második tagjának?
- Igen.
- De Flandre hülye! - kiáltotta el magát Reimu mire hátrébb ugrottam kicsit.
- Lehet, hogy Flan nem Kray legokosabb embere, de az IQ felmérése az logikai teszt, mint tudjátok. Az viszont verhetetlen nála. Tökéletes logika, tökéletes tervrajzok. Ha ez nem lenne, nem tudott volna legyőzni és nem tudott volna behatolni - mondta mire összenéztünk Reimuval - A házba behatolni szép szóval betörni 5 éve, mielőtt rosszra gondolnátok.
- Jaaaaaaaaaaaaaaah! - csaptunk a fejünkhöz.
- Igen jah. Szóval. Ha nem is egy zseni, mert őrült és gyerekes és jó pár ilyen is marad, az IQ viszont nála jó magas lesz.
- Visszatérve ez nem ház hanem kastély amiben lakunk - mondta Reimu.
- Ki a brantot érdekel, Reimu? 
- Hahó még itt vagyok - intett Karina - Nem csak kedd van!
- Hanem milyen nap? - kérdeztem.
- Sinnek a szülinapja!
- Basszus! - kiáltottam fel.
- Bazdmeg - mondta Reimu.
- Én tudtam eddig is.
- MIÉRT NEM MONDTAD?! - kérdeztük Reimuval a vámpírtól.
- Talán mert ti vagytok jóban vele? 2 én nem ünneplek szülinapot. Évente számolom a koromat.
- Sosem volt bulid? - kérdeztük mire fejet rázott.
- De nem zavart. Nekem évente van egy bizonyos "Vörös hold" nevű bulim - mondta kissé keserű mosollyal - Nah hagyjatok edzeni!
Kimentünk le a nappaliba és folyamatosan a többiekkel beszéltünk. Sinnek ez a 19. szülinapja, így az átlagos korúak között ő a legidősebb. Lehet, hogy buliról volt szó, de én végig máson agyaltam. Sosem volt szülinapja. Szenvedett 13 évig és egyszer sem volt szülinap neki. És Flandrénak meg lehet rosszabb. Ő 503 évig szenvedett, azok közül 495 évről nem is tudott annyira. Szerencsétlen Scarletek.
- Mit szeret Sin? - kérdezte Sofy.
- Napfény. Azt imádja! - mondta Karina.
- Intézzek valamit? - kérdeztem.
- Mit?
- Ha szereti a napfényt, a felhők fölött, avagy a felhőkön át remek bulit lehetne csapni.
- Ez jó ötlet - állt fel Reimu - Sakuya te csinálj egy tortát, Karina, Sofy és Emiko menjenek el díszekért, Horu gondolom fel tudsz vinni minket, Jinx pedig csak álljon mellettem és üljön. Honu te pedig...
- Szívesen segítenék, de dolgom van - álltam fel.
- MI?! Pont Sin szülinapján dolgod van?
- Fontos. Halaszthatatlan - mondtam majd kimentem.
Elindultam közben gondolkoztam. Sosem volt szülinapjuk. Hogy élhették ezt meg? Pocsék érzés lehet. Mikor odaértem úti célom végére, bementem.
- Flandre itt vagy? - kérdeztem.
- Mi az Honu? - kérdezte mire megfordultam.
- Mit csináltál? - kérdeztem mire felmutatta a kezét ami tiszta vörös volt.
- Edzés. Mi az?
- Ugye tudod, hogy ma van Sin szülinapja.
- Tudom. A holnapi dátumról megjegyeztem.
- Miért mi lesz holnap? - kérdeztem.
- Csoki - jött oda Maomy - Mond csak Honu. Van piád?
- Mao nekem minden van csak piám nincs. De látod ott az a vödör abba az van.
- Oké - indult meg.
- El nem bírom képzelni neki hányas IQ-ja van. Mi lesz amúgy holnap?
- Remilia szülinapja - mondta - Nem tudtad?
- Ő sem tudja! De te honnan tudod?
- Memória. Emlékszem mindenre. Nekem március 3, míg neki május 31. Ma meg május 30-a van.
- Te ünnepelted?
- Persze. Ez alap.
- Ő nem szokta. Hányadik van neki?
- 513. Tudom, ő január 1-től számolja, mivel nem is tudja mikor van. De most már igen fogja tudni.
- Honnan veszed?
- Honu ismer........... Maomy menj fel a szobádba és ott vár egy póni - fordult felé.
- Pici póni - indult felfelé.
- Ez mit érez ilyenkor?
- Jó kérdés. Mindegy. Honu ismerlek tuti, hogy fogsz egy idióta bulit szervezni neki. 513. szülinapja. Amiről nem is tudott. Nah szervusz mindjárt szétver valamit.
- Hiszen az az ő szobája. Miért izgat?
- Az az én szobám - mondta - Annyit mondok. Vörös szem szülinapja van és egész nap vörös színű lesz a szeme szóval ne lepődjetek meg - felindult, én pedig hazafelé vettem az irányt.
Mikor hazaértem egyből az egyik felhőre mentem, ahol már nagyban zajlott az élet. Lufik, emberek mindenhol, tortamáz és egyéb cuccok.

*Este*

- Nem hiszem el, Honu!!!!!!! - fakadt ki Sofy - Mi a bánatnak kell még egy buli, pont éjfélkor, pont neki?!
- Mert szerencsétlennek sosem volt bulija. Megsajnáltam.
- Nekem mindegy. Még egy buli király! - mondta Sin. - Csak az a baj, hogy ez nem nekem szól. De ha holnap van a szülcsije akkor elfogadom.
- Hurrá.
- Honu honnan tudod, hogy egyáltalán holnap lesz neki? - kérdezte újra Sofy.
- Ismerek embereket. Nah gyerekek háromnegyed óra múlva éjfél és addigra készen kell lennünk! - tapsoltam.
Mindenki heves dolgozásba kezdett. A helyszín most is a felhők voltak, csak nem napfény, hanem holdfénynél. Vörös holdnak nyoma sincs, telefold van, így egész pöpec bulit lehetett itt csapni.
 
*Vörös hold napjáig 11 nap van hátra*
*Remilia szemszöge*

A szobámban tervezgettem új támadásokat. Kirstálylándzsa van, spirális kör van, kurva erős támadások vannak, mit lehetne behozni? Ki kell valamit használni. Ránéztem az órára. Éjfél van. Aludni kéne. Éppen mikor ezt kigondoltam, bejött Emiko.
- Emiko van kopogás is!
- Ne légy rám annyira dühös, hogy vörös a szemed.
- Nekem ezen a napon mindig ilyen - rántottam vállat.
- Értem. Nah gyere! - húzott el majd elkezdtünk valahová repülni. Sokáig nem mentünk, csak felszálltunk egy felhőre. Mikor odaértem kiugrottak a többiek valahonnan, hogy "Meglepetés! Boldog szülinapot!" Néztem egy ideig pislogtam párat majd reagáltam.
- Ezt ki, de.......hogy? - kérdeztem - Honu honnan tudtad, hogy ma van a szülinapom, mikor én sem tudtam?
- Honnan veszed, hogy én csináltam? - kérdezte, mire mindenki beordított egy "Ismerünk Honu"-t - Kezdjük itt Horu te nem ismersz. Oké én csináltam. És onnan, hogy valaki emlékszik még arra, mikor születtél.
Elgondolkoztam. Emiko nem, a többiek nem, Yumi biztos hogy nem... Ki tudhatja? Gondolkoztam majd beugrott. Ki más ha nem ő?
- Ki más is tudná? - kérdeztem félmosollyal.
- Ugye nem akarsz minket megölni, mert vörös a szemed. - jelentette ki Sakuya.
- Vörös szem szülinap - mondtam egyszerre Honuval. - Ezt is tudja?
- Mindent tud - mosolygott.
Egyszer kimentem a felhő szélére és gondolkoztam. Nem tudom, hány elfelejtett szülinap számomra, de ő mindig emlékezett rá. Még arra is, hogy vörös szem szülinap. Mikor lenéztem a felhő aljára, egy papírt láttam meg. Megnéztem. 
Remiliának.
Boldog 513.(csak hogy tudd) szülinapot!
FS
Elnéztem oldalra egy felhőre, ahol a húgomat láttam meg. FS. Hogy mit jelent? Flandre Scarlet. Intett egyet az ujjával, mire én is intettem neki. Elmosolyodtunk, majd elment és pedig visszamentem. 513. Szép szám.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése