2014. augusztus 6., szerda

14.rész

Sziasztok manók! :* ♥
Mint ahogy ígértem, szerdára jött a rész késés nélkül. A következőt is megpróbálom majd szombatra, mivel már arra van elképzelésem. A jövőhét szerdaira viszont még gondolatom sincs, így lehet, hogy fog késni. Remélem tetszett a mai rész:))


*Vörös hold napjáig 10 nap van hátra*

Reggel mikor felkeltem éreztem, hogy kissé lehűlt a levegő. Így mikor felöltöztem egy kis könyökig érő fehér blézert is felvettem. Gondolkoztam a cipőn, de inkább nem. Nem szeretem a cipőket ez van! Mikor lesétáltam, a többiek is hosszú ujjú felsőben voltak. Sofy az egyik falnál ült és átkarolva a térdeit dőlt előre-hátra. 
- Hideg van - vacogtam.
- Nap sincs, persze, hogy hideg van - mondta Reimu.
- Mi?! - rohantam az ablakhoz. Mikor kinéztem tényleg nem volt a nap sehol sem, csak a komor sötétség. - De hold sincs.
- Még. Majd felkel délután 5-kor. Most meg még csak délután 1 van.
- Sofynak mi baja van? - kérdeztem majd ár mutattam. Mindenki vállat vont.
- Honu. Gyere - szólt rám Remilia. 
- Jó mindjárt.
- Gyere. MOST! - parancsolta mire inkább követtem a szobájába. 
Bezártam az ajtót és kérdőn fordultam felé. A szobájában sötétség volt, csupán egy gyertya égett. Mindenütt kották, kések szanaszét, fogalmam sem volt, mi történt?
- Egy szívességet szeretnék kérni - fordult felém, miután befejezte az ablakon való kibámulást.
- Igen?
- Fogd a többieket, kivéve Sofyt, és menjetek el erre a címre - nyomott a kezembe egy papírt - és holnap délután 2 óráig vissza se jöjjetek. Főleg nem ma.
- Huh. Ez elég messze van..........mindentől - mondtam - Minek kell elmennünk?
- Tudod, vörös hold napja előtt 10 nappal elő, vörös hol után 10 nappal utó vörös hold van. Van erejük, tegnap beigazolódott, hogy lesz, mivel a hold pislákolt. Ami rám, Sofyra és a húgomra veszélyes. Sofy mondta, hogy valahová elmegy, Flan majd megoldja, én pedig itt leszek. Ott ahová mentek, mert mentek - nézett rám fenyegetően - van egy ismerősöm. Nem vámpír, de őt nem tudnánk bántani. És Yumi nem ismeri, na rá nem gondoltam.
- Mi van vele?
- Ő is vámpír, ráadásul kibaszott erős 1000%-os ereje van most simán leverne, Flandréval megbeszéltük, hogy nem találkozunk és gőzöm sincs, hogy nem fog-e megkeresni titeket. De nemsokára induljatok. És mond meg Ayamenak, hogy minden viszonylag rendben, Rinnek meg hogy élek a legnagyobb bánatára.
- Oké - bólintottam bizonytalanul - Pontosabban hány ember vagy bármi van ott?
- 19. Plusz egy kisgyerek, Kimi.
- Elfogunk mi ott férni bárhol is van ez?
- El. A ti ott a 8 fős tömegetekkel nem zavartok semmit sem. Ha odaértek fütyüljetek egyet, majd ha előjön valaki kérdezd meg, hogy Rin-e, és ha azt mondja, hogy igen akkor mond meg neki, hogy Ayamet keresed, de amúgy, hogyha azt mondja, hogy ő nem Rin, akkor ne mondj semmit. A lényeg, Rinnek egy szót sem. Ha kijött valaki aki nem ő, akkor mond azt, hogy Scarlet küldött és tudni fogják, hogy én küldtelek titeket. Az üzeneteket add át, és ne kavarjatok szart, Reimu pedig okoskodjon amennyire csak tud.
- Miért?
- Ott egyedül Rinnek van esze, de nem annyi, mint Reimunak. Rinnel meg nem jövünk ki.
- Oké értettem. Mi lett a nappal?
- Mivel elő vörös hold, van akkor eltűnik a nap, utó vörös holdnál, meg nem akar lemenni, és kánikula lesz. Nah menjetek. Holnap akkor csak 2-re jöjjetek vissza.
Kimentem, majd nagy nehezen felszedtem a többieket(Jinx nem akart menni, Reimu pedig a jogait védte, hogy ne hurcolják el valahová) és elindultunk. Az egész úton próbáltam behatárolni, hogy merre vagyunk, de gőzöm sem volt. Fentről sem láttam semmit sem. Hol lehet a 3. kerület a Front erdőben? Egyáltalán hol van a Front erdő? Megelégeltem a téblábolást és egyszer megálltam.
- Sin fütyülj! - mondtam mire füttyentett egyet - Semmi. SEMMI! Eljöttünk a mit tudom én hova és nincs semmi sem!
Mikor befejeztem a mondatomat halk szöszmötölést lehetett hallani kelet felől, mire odanéztünk. Sakuya már előkészítette a fegyvereket, Jinx elővette a lőfegyverét, Emiko a vadászkártyáját. Nemsokára előjött egy szürke hajú, pink szemszínű lány. Lazán volt felöltözve, egy fehér póló, rá egy szürke mellény, egy fekete csőnadrág, és egy fekete nyaklánc. Fején fülhallgató volt
- Mi van? - kérdezte.
- Te ki vagy? - kérdeztem.
- Rin. Mi van? - tette fel megint a kérdést.
- Láthatnánk Ayamet? - kérdeztem.
- Minek? Egyáltalán ki keresi? - kérdezte miközben egy fának támaszkodott. Sin odament.
- Tudod Rin, mi a különleges egységtől jöttünk, és szeretnénk kikérdezni Ayamet egy bizalmas ügy kapcsán - állt mellé mi meg majdnem elröhögtünk magunkat. Rin furán nézett majd vállat vont és bement egy kis barlangba(valószínűleg onnan jött csak mi nem láttuk).
- AYAME! Valami különleges egység hívogat! - kiáltotta.
Nemsokára egy sötétbarna szemű és hajú, idősebbnek tűnő lány jött ki a barlangból. Hasszú fehér zoknija volt és lila cipője. Fehér felsője, rá egy lilás pinkes öv, egy lila kis nem tudom mi, a karján pedig egy lila akármi volt. A fején volt egy dísz. Egész ötletes összeállítás volt. Mikor meglátott minket odajött.
- Igen? - kérdezte kedvesen.
- Scarlet küldött - mondtam mire közelebb jött.
- Remilia? - kérdezte mire bólintottunk - Elő vörös hold jön?
- Jah. Egy másik barátunk is ott van, mint vámpír.
- Értem. Gyertek be! - invitált be. 
Hűt igaz a mondás! Kívülről kicsi, belülről nagy. A szobám százszorosa! Nem is barlang, hanem inkább egy hotel. Mindenki mást csinál, mikor bejöttünk, intettek egyet mosolyogva(már aki, Rin például csak morgott egyet) majd csinálták a dolgukat tovább.
- Szép hely - említette meg Jinx mire hevesen bólogatni kezdtünk.
- Oh de udvariatlan vagyok. Ayame vagyok, ember.
- Itt mindenki az?
- 10 ember az, 10 ember nem. Az aki nem ember, még a faját sem tudja, kivéve két ember. Ti kik vagytok?
- Honu vagyok angyal, a testvérem Horu sötét angyal.
- Emiko, démon.
- Sin boszi, ahogy velem együtt Reimu és Karina is.
- Jinx, ember.
- Sakuya vagyok, szintén ember. Nagyjából mind 18-ak vagyunk, kivéve Sin akinek tegnap előtt volt a 19. szülinapja. Tegnap meg Remiliának volt a 513.
- Értem. Boldog születésnapot utólag is! - mosolygott.
- Te hány éves vagy? - tette fel a kérdést Horu.
- 25. Gyertek, körbevezetlek titeket.
Elindultunk, közben beszélgettünk és nevettünk.
- Ő ott Hisae, ember - mutatott egy lányra.
Hisaenak világoskék haja volt, benne egy nagy fehér masni. Kék szeme tökéletesen illet világoslila ruhájához. Egészen bájos volt.
- Hisae hol van Kimi? - kérdezte mire egy gyerek hangosan nevetve ment el mellettünk.
- Ő itt pedig Kimi - emelt fel Ayame egy kisgyereket, akinek barna haja, és kék szeme volt - Még nem nagyon tud beszélni fél éves. Nah menj szépen játszani.
- Gyere csak ide Kimi - szólalt meg mögöttünk egy hang. Megfordultunk és egy vérvörös szemű lányt láttunk meg. Vámpír? De akkor veszélyben vagyunk! Miért küldtek ide minket? Kazén csorgott a vér, barna haja két oldalra volt felfogva, fehér felsőt, sárga mellényt, zöld szoknyát és fekete cipőt viselt. Kissé félelmetes? Áá dehogy.
- Chiyoko! - állt elé Ayame - Ülj le szépen!
- Ajj már! Legalább ha nem mehetek ki mert elő vörös hold van, akkor legalább itt had szórakozzak már.
- Chiyoko nem!
- De hiszen vámpír vagy nem? Akkor kimehetsz vörös holdra.
- Igen vámpír vagyok. Unreliváns vámpír sajna.
- Unreliváns? - kérdezte Karina.
- Az unreliváns vámpírra nem hat a vörös hold. Zömmel ennyi - jött oda Rin.
- Tudatlan - szólt neki Reimu - Az unreliváns vámpír nem csak ennyi. Nem hat rá a vörös hold, jóval gyengébb, mint az átlag vámpírok, rendes vámpírkort él, jobban szereti a vért, mint a többi vámpír, nem mehet ki a vörös holdra, mert vagy megölik, vagy meghal magától a vörös hold hatása miatt, és állandó vérvörös szem.
Rin fújtatott rá egyet majd tovább ment.........volna, ha Ayame nem állítja meg.
- Rin, aki idődémon.
- Én is tudom uralni az időt - vont vállat Sakuya.
- De én nem csak egy órával - mondta gúnyosan.
- Sakuya. Ő idődémon, nem csak megállítja az időt hanem... - kezdte de a szavába vágtak.
- Megtörheti az időt, visszamehet az időben, kitörölhet dolgokat az időben, időjáratokat képes létrehozni, ezáltal egérutat is, nincsenek szüleik, nem állandó faj, a születésükön kiválasztják, pink szem.
- Paradoxont képes létrehozni az időben, azaz kitörölni pontos dolgokat. Születésnap, évforduló, egyéb dolgok. Persze csakis akkor, ha nem vették el tőle a hatalmát szabálysértés miatt. Veled is ez volt ugye? Ezért nem törölted ki Remiliát az időben - mondta Reimu, mire Rin elkapta a tekintetét és tovább sétált.
- Ilyen Rin. A kezem alatt nőtt fel, ahogy Kimi, csak ót nemrég találtam. Remélhetőleg ember. Az ott Narue.
- Jól látom, hogy farkas füle van? - kérdezte Emiko.
- Igen. És 9 farka is van és kék és piros szeme - mondta mire jobban megnéztük. Tényleg 9 kicsit farok nőtt ki a fenekéből.
- Azok ott pedig Mitsuko és Miyako. Tesók és nem emberek.
Mitsukonak fekete haja, vörös szeme, és fekete ruhája volt, Miyakonak pedig kék szeme, szőke haja és fekete-fehér ruhája. 
- Ő ott Tsukiko, Moemi és Usagi - mutatta Ayame sorra.
Usaginak kék szeme, pink haja és pink ruhája, Moeminek sötétszőke haja, pink felsője, sötétszőke szoknyája és kék szeme, Tsukikonak világoslila haja, lila szeme, fehér és lila ruhája volt.
- Nah ott a balhés négyes. Rei, Yuriko, Naoe és Hikaru.
Reinek vöröses haja, Yurikonak kék haja, Hikarunak világospink haja, Naoenak pedig fekete haja volt.Útközben még megismerkedtünk Haruval, Reikoval és Hitomival. Utunk végén megálltunk két lány előtt.
- Velük meg mi van? - kérdeztem.
- Betegek. A pink hajú Rina, a nőver, Hana pedig a szürke hajú.
Rinának a bal, Hananak a jobb szeme élénk sárga volt, a másik szemükön pedig valami virág(!!) nőtt. Pocsékul festettek.
- Mi bajuk van?
- Nem tudjuk. De gyógyíthatatlan. Hiába vagy örökös, ezen te sem tudsz segíteni. Nah nemsokára egymás mellé állunk, mert szerintem már azt sem tudjátok, ki kicsoda.
- De én párat megjegyeztem - jelentkezett Jinx - Te vagy Ayame, Rin meg a főgonosz.
Ez a poénját hangos röhögés követte. Rin mint főgonosz. Hát illik rá a szó. Kicsit még beszélgettünk majd nemsokára egymás mellé álltak, hogy zömmel megtudjuk jegyezni őket, míg itt vagyunk meg mert valószínűleg utó vörös holdkor is itt leszünk. 2 csoportra oszlott mindenki. Az emberek és nem emberek.
 Az embereknél állt, Ayame, Kimi, Usagi, Hisae, Tsukiko, Moemi, Hikaru, Rei, Naoe és Yuriko. Egész normál beállás volt, és ahogy az erejüket néztem, nem voltak gyengék. 






Viszont a nem emberek! Phuuuuuu már a kinézetükkel rémisztőek voltak. Rina és Hana testvéri beállása, Chiyoko vérszemmel és véres kezekkel, Narue kék és vörös szemekkel, farkas fülekkel és 9 farokkal, Hitomi félénk, ugyanakkor magabiztos tekintettel, Haru és Reiko kicsit sem furcsa duója, Mitsuko és Miyako testvérpárosa és Rin. Rin akinek a tekintete ölni tudott, félig betakart szemével és a kezében lévő órával. Szinte bámulatos egy banda ez. Utána mi is beálltunk valahogyan és sorra bemutatkoztak. Mikor már ezt mi is megtettük egy rövidke mondatot hangoztattam el.
- Üdvözöl titeket a Scarlet Devil Mansion lakossága.
- Scarlet? - kérdezte Rin mire bólintottuk - Remilia?
- Üzeni, hogy él és virul - vigyorogtam mire bosszankodva elment.
A nap többi része viszonylag nyugisan telt, egészen estig. Felkeltem, hogy öntsek inni magamnak. Mikor felkeltem, láttam, ahogy Rin megy valamerre.
- Hová hová? - kérdeztem mire megfordult.
- Elintézem Remiliát - mondta mire kiment én meg utána.
Már felkelt a hold, a vámpírok élnek. Próbáltam megállítani, de nem ment. Nemsokára Remiliáékhoz érkeztünk. Bementünk, de hirtelen egy kéz ragadt meg minket hátulról és elaludtunk. Semmi másra nem emlékszem, csak arra, hogy besétálunk látunk két kezet, majd elalszunk...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése